Μάλιστα, δεσμεύτηκε και για δυο ακόμα ψηφιακές τομές: την ψηφιοποίηση των διαδικασιών αγοραπωλησίας ακινήτων και την ψηφιακή λήψη του ποινικού μητρώου. Πρόκειται για προτεραιότητες που εντάσσονται σε μια ευρύτερη στρατηγική διευκόλυνσης των επιχειρήσεων, μέσω της ψηφιοποίησης και της απλοποίησης των διαδικασιών που προωθούνται σε ολόκληρο το Δημόσιο. Ηδη, η Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών συνεργάζεται με την ΑΑΔΕ, τον ΕΦΚΑ και τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου, με στόχο αρχικά την απλοποίηση και αμέσως μετά την ψηφιοποίηση της διαδικασίας έναρξης ατομικής επιχείρησης. Δεδομένου ότι η ατομική επιχείρηση αποτελεί την πιο διαδεδομένη μορφή επιχειρηματικής δραστηριότητας (περίπου το 70% των επιχειρήσεων), δεν είναι λίγοι εκείνοι που έχουν βιώσει την ταλαιπωρία της περίπλοκης και χρονοβόρας διαδικασίας που απαιτείται σήμερα για να ξεκινήσουν.
Κοινή διαπίστωση είναι ότι η «υπηρεσία μιας στάσης» δεν μείωσε τη γραφειοκρατία, απλά άλλαξε εκείνον που πρέπει να προβεί στην ενέργεια καταχώρισης της ατομικής επιχείρησης στα διάφορα μητρώα, με αποτέλεσμα να υπάρχουν και πάλι καθυστερήσεις και αστοχίες. Σύμφωνα με τον Κυριάκο Πιερρακάκη, στόχος είναι η νέα διαδικασία να ολοκληρώνεται με μία ενέργεια και σε ένα σημείο, καταργώντας περιττές διατυπώσεις. Επιπλέον, εφαρμόζοντας εκτεταμένες διασυνδέσεις μεταξύ των μητρώων και των υπηρεσιών του Δημοσίου, οι καταχωρίσεις θα γίνονται αυτόματα και με ακρίβεια. Στην περίπτωση των ατομικών επιχειρήσεων, ο ανασχεδιασμός του νομοθετικού πλαισίου είναι η πιο απαιτητική διεργασία και βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με τον γενικό γραμματέα Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών Λεωνίδα Χριστόπουλο να εκτιμά ότι θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στην άνοιξη. Το τεχνικό κομμάτι (οι λεγόμενες διαλειτουργικότητες ανάμεσα στους εμπλεκόμενους φορείς) είναι επίσης σε πλήρη εξέλιξη από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.