Στην έρευνα συμμετείχαν μικρές και μεσαίες εταιρείες που διαθέτουν σελίδα στο Facebook. Πιο συγκεκριμένα, σχεδόν δύο στις τρεις επιχειρήσεις που συμμετείχαν επικαλέστηκαν λιγότερες πωλήσεις, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, και από αυτές μια στις τρεις προχώρησε σε περικοπές στο προσωπικό της. Σύμφωνα με την έρευνα, οι τομείς (της οικονομίας) που επικεντρώνονται στον καταναλωτή είναι αυτοί που επλήγησαν περισσότερο. Περίπου το 54% των επιχειρήσεων στον τομέα του Τουρισμού και 47% των μικρότερων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα της Φιλοξενίας και της Διοργάνωσης εκδηλώσεων απάντησαν ότι ήταν κλειστές την περίοδο που διενεργήθηκε η έρευνα, δηλαδή το τελευταίο πενθήμερο του Μαΐου.